Kursy kwalifikacyjne (technik reklamy 1 rok)
- Cel kształcenia
Celem kształcenia w zawodzie technik organizacji reklamy jest przygotowanie absolwenta do tego aby potrafił:
- posługiwać się narzędziami stosowanymi w przekazie reklamowym,
- wykorzystywać zasady tworzenia sloganów reklamowych,
- obsługiwać programów graficznych.
- Perspektywa
Technik organizacji reklamy powinien docierać do odbiorców różnymi środkami reklamy, skutecznie oddziaływać na ich pozytywne postawy, emocje, przekonania. Dlatego w procesie dydaktycznym kładzie się nacisk na kształtowanie takich cech i postaw jak: komunikatywność, odpowiedzialność i systematyczność w działaniu, umiejętność prowadzenia negocjacji, kształtowania prawidłowych stosunków interpersonalnych, łatwość nawiązywania kontaktów, stosowanie się do zasad prawa, etyki i kultury zawodowej.
Absolwent tego kierunku może być zatrudniony w miejscach pracy takich, jak:
- pełnoprofilowe i specjalistyczne agencje reklamowe,
- działy marketingu i reklamy przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych,
- ośrodki informacji turystycznej,
- biura ogłoszeń środków masowego przekazu,
- działy promocji środków masowego przekazu,
- agencje scenariuszowe i studia graficzne,
- studia produkcyjne,
- agencje do spraw kontaktów z prasą i kształtowania opinii publicznej (public relations).
- Kwalifikacje
- K1 Sprzedaż produktów i usług reklamowych.
- K2 Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej.
- Zajęcia zawodowe
Projektowanie produktów i usług reklamowych, sprzedaż produktów i usług reklamowych.
- Przedmioty
Marketing w działalności reklamowej, sprzedaż w reklamie, język obcy w działalności reklamowej, działalność gospodarcza w reklamie, elementy prawa, etyki i psychologii w reklamie, organizacja i techniki reklamy, organizacja sprzedaży reklamy, projektowanie kampanii reklamowej.
Zapisz się on-line! »